top of page

İade ve Cayma Hakkı Koşulları

14 Gün İçinde Cayma Hakkı ve Genel İade Koşulları

Purevoda’dan satın aldığınız su arıtma cihazları, ekipmanları ve kimyasallar için, herhangi bir sebeple ürün kullanımından vazgeçmeniz durumunda, teslim alma tarihinden itibaren 14 gün içinde iade veya değişim talebinde bulunabilirsiniz.

Cayma hakkınızı kullanmak için yapmanız gereken adımlar:

  1. Teslim alma tarihinden itibaren 14 gün içinde talebinizi Purevoda'ya iletmeniz gerekir. Bunu, web sitemizdeki Ürün İade Formu aracılığıyla veya müşteri hizmetlerimize telefon yoluyla iletebilirsiniz: 0531 363 28 80.

  2. İade talebiniz ulaştıktan sonra, Purevoda tarafından aşağıda belirtilen iade koşullarına uygun olup olmadığı incelenecektir. Onaylandığı takdirde, ürünler seçtiğiniz herhangi bir kargo firması aracılığıyla tarafımıza gönderilebilir. Geri gönderim kargo ücreti müşteriye aittir.

  3. Ürünleriniz tarafımıza ulaştıktan sonra, 7 gün içinde ödemenizi gerçekleştirdiğiniz yol ile iade işlemi yapılacaktır. Kredi kartı iadelerinin hesabınıza yansıması, bankanızın prosedürlerine bağlı olarak 2-5 iş günü arasında değişebilir.

Genel İade Koşulları

  1. 14 gün içinde cayma hakkı ile iade edilen ürünlerin kullanılmamış ve yeniden satılabilir durumda olması gerekmektedir.

  2. İadeler orijinal kutu ve ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

  3. Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, hasarlı, eksik olan, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

  4. Kimyasal ürünlerin iadesinde, ürünün açılmamış, kullanılmamış ve zarar görmemiş olması gerekmektedir. Kimyasal maddeler, açıldıktan sonra tekrar satılamayacağı için iadesi kabul edilmemektedir.

  5. İade etmek istediğiniz ürün ile ilgili Ürün İade Formunu eksiksiz olarak doldurmanız veya bilgi@purevoda.com.tr adresine iade talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

Hasarlı veya Ayıplı Ürünlerin İadesi

Ürünlerinizi teslim alırken, kolilerin eksiksiz ve sağlam olduğunu mutlaka kontrol ediniz. Purevoda, e-arşiv fatura sistemi kullandığı için, faturanız e-posta adresinize gönderilecektir.

Kargo görevlisi, sizden kolilerin eksiksiz ve sağlam bir şekilde teslim alındığına dair imza alacaktır. Koli dışında bir hasar tespit ederseniz, ürünü teslim almayarak kargo görevlisine tutanak tutturmalısınız. Bu durumda, ürünlerin değişimi 14 iş günü içinde gerçekleştirilecek olup, sizden herhangi bir ek kargo veya ürün bedeli talep edilmeyecektir.

Teslim esnasında fark edilmeyen hasarlı veya ayıplı ürünler için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Üründeki hasar veya ayıbı gösteren fotoğrafları iletmeniz istenebilir. Yapılan inceleme sonucu tüketici kaynaklı bir hasar bulunmadığı tespit edilirse, birebir değişim işlemi gerçekleştirilecektir.

Önemli Bilgilendirme:

  • Cayma hakkı, yalnızca mesafeli satış yoluyla gerçekleştirilen işlemler için geçerlidir. Ürünlerinizi teslim aldıktan sonra cayma hakkınızı kullanabilmeniz için ürünlerin hiç kullanılmamış, zarar görmemiş ve yeniden satılabilir durumda olması gerekmektedir.

  • Kimyasal ürünler, açıldıktan sonra tekrar satılamayacağı için iadesi kabul edilmemektedir.

  • Cayma hakkının kullanımı için ürünün tüm aksesuarları, varsa hediye ürünleri ve promosyon materyalleri ile birlikte iade edilmesi gerekir.

İletişim Bilgilerimiz:

bottom of page